Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka är de absolut bästa pjäxorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 151749" data-attributes="member: 12483"><p>Ja du Per, du ställer inte lite lattjo frågor du, men den som inte frågar får ju inte heller några svar. </p><p></p><p>Skipressworld.com har en uppställning i sitt höstnummer 2005 (+ i tidigare höstnummer) <a href="http://www.skipressworld.com/us/en/magazine/2005/fall2005/Prvw39.htm" target="_blank">http://www.skipressworld.com/us/en/magazine/2005/fall2005/Prvw39.htm</a></p><p></p><p>Annars Törs jag påstå att ALLA skor i det högre prissegmentet håller idag mycket god kvalitet. Som vanligt får man det man betalar för (oftast). Salomon t ex tycker jag känns gedigna och genomtänkta i likhet med de flesta av deras andra skodon. </p><p></p><p>Själv har jag ett par Nordica Dobermann med fantastisk respons, men relativt okomfortabla och kalla, och ett par gamla Salomon Racing från -97 som också är bra men framför allt bekväma (och varma) i många timmar. Just nu väljer jag helst mina Nordica för dom relativt korta åken i hemmabacken. </p><p></p><p>Riktigt kassa pjuck kanske det finns fortfarande, men då handlar det sannolikt om dom riktiga budgetmodellerna.</p><p></p><p>Skor är som bekant en mycket personlig affär. Försök först hitta din kategori skor genom att läsa tester, prova i butiker och snacka med KUNNIGA expediter, typ dom på Alpingaraget och Alpint i Sthlm, Sportkällaren och Hanson i Åre m fl. Sen kan man ju alltid tjäna nån spänn på internethandel (förutsatt att man exakt vet vad man vill ha).</p><p></p><p>God Kväll, önskar </p><p></p><p>Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 151749, member: 12483"] Ja du Per, du ställer inte lite lattjo frågor du, men den som inte frågar får ju inte heller några svar. Skipressworld.com har en uppställning i sitt höstnummer 2005 (+ i tidigare höstnummer) [URL]http://www.skipressworld.com/us/en/magazine/2005/fall2005/Prvw39.htm[/URL] Annars Törs jag påstå att ALLA skor i det högre prissegmentet håller idag mycket god kvalitet. Som vanligt får man det man betalar för (oftast). Salomon t ex tycker jag känns gedigna och genomtänkta i likhet med de flesta av deras andra skodon. Själv har jag ett par Nordica Dobermann med fantastisk respons, men relativt okomfortabla och kalla, och ett par gamla Salomon Racing från -97 som också är bra men framför allt bekväma (och varma) i många timmar. Just nu väljer jag helst mina Nordica för dom relativt korta åken i hemmabacken. Riktigt kassa pjuck kanske det finns fortfarande, men då handlar det sannolikt om dom riktiga budgetmodellerna. Skor är som bekant en mycket personlig affär. Försök först hitta din kategori skor genom att läsa tester, prova i butiker och snacka med KUNNIGA expediter, typ dom på Alpingaraget och Alpint i Sthlm, Sportkällaren och Hanson i Åre m fl. Sen kan man ju alltid tjäna nån spänn på internethandel (förutsatt att man exakt vet vad man vill ha). God Kväll, önskar Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka är de absolut bästa pjäxorna?
Tillbaka
Topp