Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka är de absolut bästa pjäxorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perber" data-source="post: 151753" data-attributes="member: 60797"><p>Hejsan Halmhatt och Finnen 91!</p><p>Har börjat prova pjäxor (hyr) håller med om att de kändes oerhört sköna 1080 pjäxorna, men kära nån de var ju som att åka i tofflor med min fischer skidor.</p><p>När jag står på med mina 95 kilo så kändes det fruktansvärt oroligt när jag tryckte på i sväng, kanske beror det på att jag är ovan att åka med carving , men dessa pjäxor kändes som att stå i en bytta med snor mot mina gamla stenålders caber.</p><p>Jag upplevde dålig kontroll på skidorna och underlig respons.,,,kan vara att jag helt enkelt är ovan att åka i mjuka pjäxor och måste öva om mig helt.</p><p></p><p>Men för att återgå till tråden, visst kanske man kan säga att alla topmodeller är bra, likaväl som att alla sportbilar över en miljon kronor håller kvalitet , men jag tror att det ändå finns skillnader vad gäller att finna optimala kombinationer och balanser mellan variabler som inverkar på den totala upplevelsen och funktionen över tid.</p><p></p><p>mvh</p><p>Per</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perber, post: 151753, member: 60797"] Hejsan Halmhatt och Finnen 91! Har börjat prova pjäxor (hyr) håller med om att de kändes oerhört sköna 1080 pjäxorna, men kära nån de var ju som att åka i tofflor med min fischer skidor. När jag står på med mina 95 kilo så kändes det fruktansvärt oroligt när jag tryckte på i sväng, kanske beror det på att jag är ovan att åka med carving , men dessa pjäxor kändes som att stå i en bytta med snor mot mina gamla stenålders caber. Jag upplevde dålig kontroll på skidorna och underlig respons.,,,kan vara att jag helt enkelt är ovan att åka i mjuka pjäxor och måste öva om mig helt. Men för att återgå till tråden, visst kanske man kan säga att alla topmodeller är bra, likaväl som att alla sportbilar över en miljon kronor håller kvalitet , men jag tror att det ändå finns skillnader vad gäller att finna optimala kombinationer och balanser mellan variabler som inverkar på den totala upplevelsen och funktionen över tid. mvh Per [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka är de absolut bästa pjäxorna?
Tillbaka
Topp