Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vilka är i Verbier denna sässong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Milla82" data-source="post: 247631" data-attributes="member: 68201"><p>Hej! </p><p>Jag drar ner till verbier ca: 24 januari- 5, 6 mars. Tänkte höra vilka som är nere?Kul med lite kontakter.. Jag åker ner helt själv, ska jobba på La fantastique i Verbier under februari månad. Någon som också gör det? Vore kul att höra lite hur det är.. Andra tips el så? Har aldrig varit i verbier innan och bara spontansökte jobbet som jag fick så det ska bli skoj! Det är säkert en del kompisar som kommer att hälsar på men ingen som kunde vara borta en längre tid, men det är lite roligare att åka själv <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Ha det gott! / Camilla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Milla82, post: 247631, member: 68201"] Hej! Jag drar ner till verbier ca: 24 januari- 5, 6 mars. Tänkte höra vilka som är nere?Kul med lite kontakter.. Jag åker ner helt själv, ska jobba på La fantastique i Verbier under februari månad. Någon som också gör det? Vore kul att höra lite hur det är.. Andra tips el så? Har aldrig varit i verbier innan och bara spontansökte jobbet som jag fick så det ska bli skoj! Det är säkert en del kompisar som kommer att hälsar på men ingen som kunde vara borta en längre tid, men det är lite roligare att åka själv ;) Ha det gott! / Camilla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vilka är i Verbier denna sässong?
Tillbaka
Topp