Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilka är Jämtlands tio vassaste skidåkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HotDamnSara" data-source="post: 220675" data-attributes="member: 9996"><p>Jag är med på hur du tänker Utter...</p><p></p><p>Men i sånt fall måste vi göra nån slags "relativitetsbedömning" tycker jag, alltså till exempel räkna på resultat i tävlingar där det är indelat i herr- och damklasser och avgöra utifrån det. Eftersom tjejer tydligen har andra förutsättningar så vore väl det inte mer än rättvist? Sen att jag inte just nu orkar räkna ut nåt slags bedömningssystem är en annan fråga... Jag ska tydligen hålla på att skriva uppsats istället för att sitta och lura på det här har jag hört.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HotDamnSara, post: 220675, member: 9996"] Jag är med på hur du tänker Utter... Men i sånt fall måste vi göra nån slags "relativitetsbedömning" tycker jag, alltså till exempel räkna på resultat i tävlingar där det är indelat i herr- och damklasser och avgöra utifrån det. Eftersom tjejer tydligen har andra förutsättningar så vore väl det inte mer än rättvist? Sen att jag inte just nu orkar räkna ut nåt slags bedömningssystem är en annan fråga... Jag ska tydligen hålla på att skriva uppsats istället för att sitta och lura på det här har jag hört. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilka är Jämtlands tio vassaste skidåkare?
Tillbaka
Topp