Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka Armada skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ken-nie" data-source="post: 473819" data-attributes="member: 66365"><p>nej det råkar vara fel, ar6 och th har olika flex. pipecleaner likaså. mjukast flex TH. mitten flex Ar6. hårdast flex PC.</p><p></p><p>jag råder dig david till vilken som helst av dessa tre. det beror lite på din vikt och åkning. PC har jag och kör mer än pipe och stora parkhopp, rails går utmärkt för mig, men man måste åka med lite kraft och spänst, men gör man det på bästa sätt så får man ut all åtkomlig pop ur skidan. Pipecleaner är ju bäst, har även en snabbare belag, iaf snabbare på nypistat och vanlig fin snö, sotig mörk stenig city-railsnö så märker du garanterat ingen skillnad. PC är mitt råd, fridens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ken-nie, post: 473819, member: 66365"] nej det råkar vara fel, ar6 och th har olika flex. pipecleaner likaså. mjukast flex TH. mitten flex Ar6. hårdast flex PC. jag råder dig david till vilken som helst av dessa tre. det beror lite på din vikt och åkning. PC har jag och kör mer än pipe och stora parkhopp, rails går utmärkt för mig, men man måste åka med lite kraft och spänst, men gör man det på bästa sätt så får man ut all åtkomlig pop ur skidan. Pipecleaner är ju bäst, har även en snabbare belag, iaf snabbare på nypistat och vanlig fin snö, sotig mörk stenig city-railsnö så märker du garanterat ingen skillnad. PC är mitt råd, fridens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka Armada skida?
Tillbaka
Topp