Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka av dessa skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bivak" data-source="post: 35242" data-attributes="member: 14050"><p>Hej ! el maco, Om du har möjlighet prova ett par SCOTT Aztec gör det du blir positivt överaskad påminner om Head 85, funkar bra i pist går även bra att hoppa med, men bäst funkar de lösa pister och och puder. Måtten för en skida på 170cm = 114,76,104.</p><p>För övrigt måste jag säga att svaret från Sajber Tomten verkar mest vara taget ur luften eller så är det väldigt mycke ironi. SCOTT skidorna för europa tillverkas i Österrike och mej veterligt kan dom göra rätt bra skidor. OBS jag har ej fria skidor från Hallmans, men gillar SCOTT skidorna åker själv på INTOXICA FR.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bivak, post: 35242, member: 14050"] Hej ! el maco, Om du har möjlighet prova ett par SCOTT Aztec gör det du blir positivt överaskad påminner om Head 85, funkar bra i pist går även bra att hoppa med, men bäst funkar de lösa pister och och puder. Måtten för en skida på 170cm = 114,76,104. För övrigt måste jag säga att svaret från Sajber Tomten verkar mest vara taget ur luften eller så är det väldigt mycke ironi. SCOTT skidorna för europa tillverkas i Österrike och mej veterligt kan dom göra rätt bra skidor. OBS jag har ej fria skidor från Hallmans, men gillar SCOTT skidorna åker själv på INTOXICA FR. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka av dessa skidor?
Tillbaka
Topp