Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka av dessa skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pokemonraketen" data-source="post: 35250" data-attributes="member: 14415"><p>Jag har inte provat varken Head eller Scott, men resten och en annan scottskida vid namn Santiago. Den måste väl stämma bättre överrens med PR och scratch. </p><p> </p><p>Börjar med Extrem. Detta är den sämsta jävla skida jag åkt på.</p><p></p><p>PR är lättåkta, MJUKA, breda och MJUKA. Med din vikt kanske de kan funka men för mig (85kg) var de alldeles för mjuka. De bli ostabila i hög fart och är inte så roliga att hoppa med.</p><p></p><p>Scratch BC. Mumma, tycker jag. Tycker inte den går att jämföra med PR som man gjorde ovan. Denna skida är ungefär en miljon ggr bättre, på allt. Funkar bra i pist, lajbans att leka lite med. Har tyvärr inte testat dem Offpiste. </p><p></p><p>Scott Santiago. Provade både 195 och 185. Åka fort skidor iaf de längsta. Provade bara något åk så jag kan ite göra en rättvis bedömning.</p><p></p><p>Annars, köp ett par G4! Då kan du njuta av våra växlande svenska förhållanden i för hög fart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pokemonraketen, post: 35250, member: 14415"] Jag har inte provat varken Head eller Scott, men resten och en annan scottskida vid namn Santiago. Den måste väl stämma bättre överrens med PR och scratch. Börjar med Extrem. Detta är den sämsta jävla skida jag åkt på. PR är lättåkta, MJUKA, breda och MJUKA. Med din vikt kanske de kan funka men för mig (85kg) var de alldeles för mjuka. De bli ostabila i hög fart och är inte så roliga att hoppa med. Scratch BC. Mumma, tycker jag. Tycker inte den går att jämföra med PR som man gjorde ovan. Denna skida är ungefär en miljon ggr bättre, på allt. Funkar bra i pist, lajbans att leka lite med. Har tyvärr inte testat dem Offpiste. Scott Santiago. Provade både 195 och 185. Åka fort skidor iaf de längsta. Provade bara något åk så jag kan ite göra en rättvis bedömning. Annars, köp ett par G4! Då kan du njuta av våra växlande svenska förhållanden i för hög fart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka av dessa skidor?
Tillbaka
Topp