Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka bindningar gäller egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidJ-Ivarsson" data-source="post: 979366" data-attributes="member: 135739"><p>STH 12 och Marker Griffon bindingen är ungefär likadana, Jag kör STH 14 för den är snabbare än 12an på att få tillbaka foten på rättplats så att den inte tjuvutlöser men jag är ganska stor och väger lite mer så det var därför jag tog den, men 12an är inte dålig iheller! Om du väljer mellan STH 12 eller Griffon ta 12an, billigare oftast och man kan ställa in höjden på STH också så att det blir perfekt passform med pjäxan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidJ-Ivarsson, post: 979366, member: 135739"] STH 12 och Marker Griffon bindingen är ungefär likadana, Jag kör STH 14 för den är snabbare än 12an på att få tillbaka foten på rättplats så att den inte tjuvutlöser men jag är ganska stor och väger lite mer så det var därför jag tog den, men 12an är inte dålig iheller! Om du väljer mellan STH 12 eller Griffon ta 12an, billigare oftast och man kan ställa in höjden på STH också så att det blir perfekt passform med pjäxan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka bindningar gäller egentligen?
Tillbaka
Topp