Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="guldhamster" data-source="post: 919753" data-attributes="member: 128366"><p>Inne och kollar lite på sport-conrad och ser att de har fina erbjudande när man kombinerar bindningar och skidor..., </p><p>tänkte väl slå till på völkl Kendo + Marker F10/12. </p><p>Men så som jag förstått det är F12 (och de andra bindningarna man kan skapa paket med) "TOUR"-bindingar. Jag har inte för avsikt att ta mig upp för berget med andra medel än den hederliga liften. </p><p></p><p>Så är det bara att slå till och kombinera med ett par vanliga pjäxor och vara glad att jag har möjlighet att gå uphill med dem, eller finns det någon anledning jag inte ska köra F10/F12/Fritschi till traditionell puder/pist åkning?</p><p></p><p>thx /guldis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="guldhamster, post: 919753, member: 128366"] Inne och kollar lite på sport-conrad och ser att de har fina erbjudande när man kombinerar bindningar och skidor..., tänkte väl slå till på völkl Kendo + Marker F10/12. Men så som jag förstått det är F12 (och de andra bindningarna man kan skapa paket med) "TOUR"-bindingar. Jag har inte för avsikt att ta mig upp för berget med andra medel än den hederliga liften. Så är det bara att slå till och kombinera med ett par vanliga pjäxor och vara glad att jag har möjlighet att gå uphill med dem, eller finns det någon anledning jag inte ska köra F10/F12/Fritschi till traditionell puder/pist åkning? thx /guldis [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar ska jag ha?
Tillbaka
Topp