Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka Bindningar Ska Jag Köpa ?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 276727" data-attributes="member: 46762"><p>Är det ingen mer än jag som börjar lacka på Kevin här? </p><p></p><p>Du kan ju inte stirra dig blind på priset!!! Du måste ju se till funktion och i detta fallet, DIN-VÄRDE! Du kan ju inte köpa en super-g-skida bara för att den råkar vara 500:- billigare än en vanlig slalomskida om du ska köpa pistskidor. Det är samma sak med pjäxor, du kan inte köpa Nordica Dobbermann med 150 i flex bara för att de är "lite snyggare" än Salomon 1080. Köp rätt grejer till din åkstil!</p><p></p><p>Det jag menar är att du inte kan åka med en bindning som har din-värde mellan 8 och 18. Du måste teoretiskt sett väga 80 kg och uppåt och/eller köra jäkligt hårt för att ha sådana bindningar. Köp ett par Look eller Rossignolbindningar som går til 12.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 276727, member: 46762"] Är det ingen mer än jag som börjar lacka på Kevin här? Du kan ju inte stirra dig blind på priset!!! Du måste ju se till funktion och i detta fallet, DIN-VÄRDE! Du kan ju inte köpa en super-g-skida bara för att den råkar vara 500:- billigare än en vanlig slalomskida om du ska köpa pistskidor. Det är samma sak med pjäxor, du kan inte köpa Nordica Dobbermann med 150 i flex bara för att de är "lite snyggare" än Salomon 1080. Köp rätt grejer till din åkstil! Det jag menar är att du inte kan åka med en bindning som har din-värde mellan 8 och 18. Du måste teoretiskt sett väga 80 kg och uppåt och/eller köra jäkligt hårt för att ha sådana bindningar. Köp ett par Look eller Rossignolbindningar som går til 12. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka Bindningar Ska Jag Köpa ?!?
Tillbaka
Topp