Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar ska jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1055986" data-attributes="member: 29440"><p>I det skidpaket jag kollat på får jag lägga till 1400kr för STH 13 WTR</p><p>Bindningen går även att köpa löst för 1500 på ett annat ställe</p><p>Finns även STH /FFG 12 där för 1300kr lösa.</p><p>Sen har jag hittat FFG 12 för 1010kr (plus 110kr frakt) på snowinn.com också.</p><p></p><p>Vad tror ni? Kommer knappast bli billigare priser än ovan eller?</p><p>Funderar på att köpa skidan löst medans den är billig (40% rabatt). Men det kanske inte är troligt att man får tag på STH WTR för under 1400 sen ändå? Det är nog den bindningen som är mest lockande just nu (snygg färg också) Men är det ingen större skillnad på dem och FFG12 så är det ju alltid några hundralappar att spara.</p><p>(Jag kommer montera bindningarna själv oavsett om jag köper dem i paket)</p><p></p><p>Enbart skidan går på 3600kr.</p><p>Med Griffon 13, 4700kr </p><p>med STH 13 WTR 5000 (lite störande att detta bara blir 100kr billigare mot att köpa bindningen separat)</p><p>med FFG 12 4710kr om jag köper dessa från snowinn.com</p><p></p><p>Någon som har någon erfarenhet från att handla från snowinn ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1055986, member: 29440"] I det skidpaket jag kollat på får jag lägga till 1400kr för STH 13 WTR Bindningen går även att köpa löst för 1500 på ett annat ställe Finns även STH /FFG 12 där för 1300kr lösa. Sen har jag hittat FFG 12 för 1010kr (plus 110kr frakt) på snowinn.com också. Vad tror ni? Kommer knappast bli billigare priser än ovan eller? Funderar på att köpa skidan löst medans den är billig (40% rabatt). Men det kanske inte är troligt att man får tag på STH WTR för under 1400 sen ändå? Det är nog den bindningen som är mest lockande just nu (snygg färg också) Men är det ingen större skillnad på dem och FFG12 så är det ju alltid några hundralappar att spara. (Jag kommer montera bindningarna själv oavsett om jag köper dem i paket) Enbart skidan går på 3600kr. Med Griffon 13, 4700kr med STH 13 WTR 5000 (lite störande att detta bara blir 100kr billigare mot att köpa bindningen separat) med FFG 12 4710kr om jag köper dessa från snowinn.com Någon som har någon erfarenhet från att handla från snowinn ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar ska jag välja?
Tillbaka
Topp