Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar ska jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1056261" data-attributes="member: 29440"><p>Någon som har beställt bindningar/skidor från Ekosport-shop?</p><p>Om man beställer bindningen separat blir det något billigare samt att om man väljer ett paket så verkar man inte kunna välja omonterad bindning.</p><p>Men det finns inga uppgifter på vilken bredd skistoppern har. Tror ni den kommer utan stopper?</p><p>Eller är det såpass smarta att de kollar att de passar med de skidor man lägger med i samma beställning, känns lite vanskligt att chansa på det.</p><p>Eller vet nån om det finns något meddelande som man kan lämna info innan man trycker beställ/betalar. Finns ingenstans man kan lämna info om vare sig bredd på bindning eller längd på pjäxan innan man ska fylla i sina personliga uppgifter i varje fall.</p><p></p><p>Edit: </p><p>Gick vidare i beställningen och kunde då lämna uppgifter för montering av bindning trots att jag lagt in skida och bindning separat. Men försöker jag ta bort uppgifterna protesterar den och säger att jag har valt montering!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1056261, member: 29440"] Någon som har beställt bindningar/skidor från Ekosport-shop? Om man beställer bindningen separat blir det något billigare samt att om man väljer ett paket så verkar man inte kunna välja omonterad bindning. Men det finns inga uppgifter på vilken bredd skistoppern har. Tror ni den kommer utan stopper? Eller är det såpass smarta att de kollar att de passar med de skidor man lägger med i samma beställning, känns lite vanskligt att chansa på det. Eller vet nån om det finns något meddelande som man kan lämna info innan man trycker beställ/betalar. Finns ingenstans man kan lämna info om vare sig bredd på bindning eller längd på pjäxan innan man ska fylla i sina personliga uppgifter i varje fall. Edit: Gick vidare i beställningen och kunde då lämna uppgifter för montering av bindning trots att jag lagt in skida och bindning separat. Men försöker jag ta bort uppgifterna protesterar den och säger att jag har valt montering! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka bindningar ska jag välja?
Tillbaka
Topp