Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 23942" data-attributes="member: 28198"><p>Köp för fan inte salomon för ett par såna spillde jag hamburgerdressing på för fyra år sen och dom surnade. Tyrolia är skit för jag hade ett par 280 total diagonal 1982 på ett par Fischer RC4 och dom var svåra att sätta på. Look är det bara gamla kärringar med blått hår som har. Marker däremot är för grabbar med rejäla VÖLKL-lagg!!!!!</p><p></p><p>Ska man vara lite nyanserad så köp en BRA bindning med rejäla fjädrar så skiten sitter kvar!!! Märket spelar INGEN roll!! (fast ska du ha ett par V-pro så är ju Marker att föredra) HEHEHE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 23942, member: 28198"] Köp för fan inte salomon för ett par såna spillde jag hamburgerdressing på för fyra år sen och dom surnade. Tyrolia är skit för jag hade ett par 280 total diagonal 1982 på ett par Fischer RC4 och dom var svåra att sätta på. Look är det bara gamla kärringar med blått hår som har. Marker däremot är för grabbar med rejäla VÖLKL-lagg!!!!! Ska man vara lite nyanserad så köp en BRA bindning med rejäla fjädrar så skiten sitter kvar!!! Märket spelar INGEN roll!! (fast ska du ha ett par V-pro så är ju Marker att föredra) HEHEHE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka bindningar?
Tillbaka
Topp