Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka boots? Akut!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1006807" data-attributes="member: 64225"><p>Sorry alltså jag hade en poäng med det hela och hade inte avsikt vara dryg. Vad jag menar är att ska du panikköpa så köp dom som verkar bekvämast du tjänar på det i längden. Huruvida du ska ha styv eller mjuk flex för viss typ av åkning är helt upp till dig som åkare. Oftast kör man ju med lite mjukare i parken.</p><p></p><p>ION är en styvare allroundboot men nog mer freeride än park och Imperial ska väl (om jag minns rätt) dra mer åt parkhållet. Men om ION passar din fot så skulle jag nog gå på den, bra boot som folk sällan blir missnöjda med.</p><p></p><p>Vad åker du på nu?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1006807, member: 64225"] Sorry alltså jag hade en poäng med det hela och hade inte avsikt vara dryg. Vad jag menar är att ska du panikköpa så köp dom som verkar bekvämast du tjänar på det i längden. Huruvida du ska ha styv eller mjuk flex för viss typ av åkning är helt upp till dig som åkare. Oftast kör man ju med lite mjukare i parken. ION är en styvare allroundboot men nog mer freeride än park och Imperial ska väl (om jag minns rätt) dra mer åt parkhållet. Men om ION passar din fot så skulle jag nog gå på den, bra boot som folk sällan blir missnöjda med. Vad åker du på nu? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka boots? Akut!
Tillbaka
Topp