Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka bräda? (Sjuk rea på junkyard)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 938106" data-attributes="member: 28391"><p>Jag gjorde en liten edit :D</p><p></p><p>Min point var att många killar gnäller över att en bräda är för bred när de har 44:or och kör 26 centimetersmidja.</p><p></p><p>Tjejbrädor är ofta väldigt mycket bredare i förhållande till deras fötter och ingen gnäller över det.</p><p></p><p>Min fru har ca 23 i centimeterstorlek och kör alltid brädor runt 24 cm i midjan. Jag som har 29 i centimeterstorlek kör brädor runt 26,5 och får inte helt sällan höra om jag inte tycker att det blir trögåkt med så breda brädor.</p><p></p><p>Man up killar och inse att tjejer är av hårdare virke!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 938106, member: 28391"] Jag gjorde en liten edit :D Min point var att många killar gnäller över att en bräda är för bred när de har 44:or och kör 26 centimetersmidja. Tjejbrädor är ofta väldigt mycket bredare i förhållande till deras fötter och ingen gnäller över det. Min fru har ca 23 i centimeterstorlek och kör alltid brädor runt 24 cm i midjan. Jag som har 29 i centimeterstorlek kör brädor runt 26,5 och får inte helt sällan höra om jag inte tycker att det blir trögåkt med så breda brädor. Man up killar och inse att tjejer är av hårdare virke!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka bräda? (Sjuk rea på junkyard)
Tillbaka
Topp