Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka deals är riktigt bra på junken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 418705" data-attributes="member: 55515"><p>Håller med. Burton bindingar är inte sköna för foten och går sönder... </p><p></p><p>Flux är klockrent. Går aldrig sönder (mjo...?). och är så j*vla sköna att du längtar till dem. Var tvungen att åka på cartel en vecka nu i Åre pga fars fot inte gillade dem alls (brutna saker i foten) och fluxen var skönare för honom.</p><p></p><p>Ride LX är en prisvärd billig binding som fan håller för allt, förutom plast flörparna Bättre "pump" får du hitta. Byggda i Alu. så de går inte sönder för NÅGOT (Far min testade att kracha, hårt, foten fick sönder och böjde bindingen bara). </p><p></p><p>Ride LX för 1300 kr skulle jag tagit, om jag inte fick tag i Flux för en bra peng! 2700 kr är saftigt ändå och om ma inte åker mycket så vette fan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 418705, member: 55515"] Håller med. Burton bindingar är inte sköna för foten och går sönder... Flux är klockrent. Går aldrig sönder (mjo...?). och är så j*vla sköna att du längtar till dem. Var tvungen att åka på cartel en vecka nu i Åre pga fars fot inte gillade dem alls (brutna saker i foten) och fluxen var skönare för honom. Ride LX är en prisvärd billig binding som fan håller för allt, förutom plast flörparna Bättre "pump" får du hitta. Byggda i Alu. så de går inte sönder för NÅGOT (Far min testade att kracha, hårt, foten fick sönder och böjde bindingen bara). Ride LX för 1300 kr skulle jag tagit, om jag inte fick tag i Flux för en bra peng! 2700 kr är saftigt ändå och om ma inte åker mycket så vette fan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka deals är riktigt bra på junken?
Tillbaka
Topp