Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka fatskis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 876063" data-attributes="member: 34110"><p>Efter att ha tittat på flera av årets "säsong-edits" (spenderar "säsongare" all sin tid på att posera för sin egen semesterfilm numera?) så verkar det som att du har rätt.</p><p>Många åkare rör sig exakt likadant som feta, otränade, nybörjaren gör när han med nöd och näppe tar sig nedför den svarta pisten utan att falla.</p><p>Den stora skillnaden är att säsongarna gör det i fin offpist, utomlands och framför kameran.</p><p></p><p>Å andra sidan spelar det verkligen ingen roll. Det viktiga är att vara snäll med alla man möter och ha roligt.</p><p></p><p>Så jag hoppas att folk har kul när de jobbar på sina filmer och kommer ihåg att njuta av livet mellan poserna.</p><p>Säsongen är inte slut än så jag ser fram emot fler, och mindre allvarliga, säsongs-edits. Så länge det är skidglädje så är det helt ok att åka som en fet nybörjare i lindvallen.</p><p></p><p>-snö</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 876063, member: 34110"] Efter att ha tittat på flera av årets "säsong-edits" (spenderar "säsongare" all sin tid på att posera för sin egen semesterfilm numera?) så verkar det som att du har rätt. Många åkare rör sig exakt likadant som feta, otränade, nybörjaren gör när han med nöd och näppe tar sig nedför den svarta pisten utan att falla. Den stora skillnaden är att säsongarna gör det i fin offpist, utomlands och framför kameran. Å andra sidan spelar det verkligen ingen roll. Det viktiga är att vara snäll med alla man möter och ha roligt. Så jag hoppas att folk har kul när de jobbar på sina filmer och kommer ihåg att njuta av livet mellan poserna. Säsongen är inte slut än så jag ser fram emot fler, och mindre allvarliga, säsongs-edits. Så länge det är skidglädje så är det helt ok att åka som en fet nybörjare i lindvallen. -snö /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka fatskis?
Tillbaka
Topp