Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka fatskis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 876122" data-attributes="member: 49358"><p>Får hålla med några föregående talare om just EP Prons flex. Ägde själv ett par av EP Pro generation 1 och de vek sig heela tiden, och då väger jag ca 10kg mindre än dig. Så ska du inte åka runt och spinna och buttra överallt så är det bättre att gå för en stabilare skida. Samtidigt antar att du ändå letar efter en lekfull skida så tycker jag personligen att Jaa968 tips var lite....off.</p><p></p><p>Sj tycker jag att du bör titta på;</p><p>Moment Bibby Pro 190</p><p>Moment Night Train 186</p><p>Moment Ghost Chant 186 (i stort sett en styvare EP Pro)</p><p>ON3P Caylor 191</p><p>Salomon Rocker2</p><p>Armada AKJJ 195</p><p>Atomic BentChetler 192</p><p>Black Crows Nocta 188</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 876122, member: 49358"] Får hålla med några föregående talare om just EP Prons flex. Ägde själv ett par av EP Pro generation 1 och de vek sig heela tiden, och då väger jag ca 10kg mindre än dig. Så ska du inte åka runt och spinna och buttra överallt så är det bättre att gå för en stabilare skida. Samtidigt antar att du ändå letar efter en lekfull skida så tycker jag personligen att Jaa968 tips var lite....off. Sj tycker jag att du bör titta på; Moment Bibby Pro 190 Moment Night Train 186 Moment Ghost Chant 186 (i stort sett en styvare EP Pro) ON3P Caylor 191 Salomon Rocker2 Armada AKJJ 195 Atomic BentChetler 192 Black Crows Nocta 188 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka fatskis?
Tillbaka
Topp