Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka goggles har störst synfällt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 994087" data-attributes="member: 35223"><p>Den dementerar jag DIREKT.</p><p></p><p>Ja, det är riktigt snygga goggle.</p><p>Ja, dom ser sjukt stora ut. </p><p>Ja, sitter helt ok på ansiktet</p><p>Ja, dom har sfärisk lins osv. </p><p></p><p></p><p>MEN NEJ dom är verkligen inte dest största synfältet du kan hitta. Linsen sitter för långt i från ögat för det. </p><p>När jag har på mig i/ox så störs synfältet nära näsan, dvs när du tittar rakt fram av själva goggles-framen. </p><p></p><p>Även i och med att jag verkligen vill att I/OX skulle vara mina nya snygga goggles har jag tyvärr fått tagit beslutet att skicka tillbaka dem pga av att synfältet inte är tillräckligt bra. </p><p></p><p>Jag kommer att gå tillbaka till mina Smith Stance för där har JAG ett bättre synfält och dom finns med samma typer av linser förutom att I/O?? är sfäriskt vilket Stancen inte är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 994087, member: 35223"] Den dementerar jag DIREKT. Ja, det är riktigt snygga goggle. Ja, dom ser sjukt stora ut. Ja, sitter helt ok på ansiktet Ja, dom har sfärisk lins osv. MEN NEJ dom är verkligen inte dest största synfältet du kan hitta. Linsen sitter för långt i från ögat för det. När jag har på mig i/ox så störs synfältet nära näsan, dvs när du tittar rakt fram av själva goggles-framen. Även i och med att jag verkligen vill att I/OX skulle vara mina nya snygga goggles har jag tyvärr fått tagit beslutet att skicka tillbaka dem pga av att synfältet inte är tillräckligt bra. Jag kommer att gå tillbaka till mina Smith Stance för där har JAG ett bättre synfält och dom finns med samma typer av linser förutom att I/O?? är sfäriskt vilket Stancen inte är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka goggles har störst synfällt?
Tillbaka
Topp