Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka googles har största synfältet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hnbv" data-source="post: 918571" data-attributes="member: 78802"><p>Sitter och går igenom vilken utrustning som ska förnyas i år och ett par nya googles står på listan.</p><p>När jag för ett ett antal år sedan började köra med googles så har jag stört mig på att inte ha fullt synfält. Jag upplever det som begränsande att inte ha full koll i backen. Det handlar både om synfältet i sidled men kanske framförallt att ha syn neråt mot skidorna.</p><p>Vilka googles har idag störst synfält?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hnbv, post: 918571, member: 78802"] Sitter och går igenom vilken utrustning som ska förnyas i år och ett par nya googles står på listan. När jag för ett ett antal år sedan började köra med googles så har jag stört mig på att inte ha fullt synfält. Jag upplever det som begränsande att inte ha full koll i backen. Det handlar både om synfältet i sidled men kanske framförallt att ha syn neråt mot skidorna. Vilka googles har idag störst synfält? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka googles har största synfältet?
Tillbaka
Topp