Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka gör dom bästa bindningarna idag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 341793" data-attributes="member: 64225"><p>Flux säger jag, hög kvalite. Dock har jag inte så mycket referenser att jämföra med. men är grymt nöjd med mina och det blir nya Flux när nästa par ska köpas.</p><p></p><p>Drake skulle vara mitt andrahandsval annars.</p><p></p><p>Angående SP så åkte min åkkompis på Misstroid, ska vara tjejmodellen av Destroid om jag fått rätt info. Hon knäckte en strap på 3 dagars åkning och hon väger in på ca 53 kilo. Visst kanske måndagsexemplar av strapen men ändå. Visst har SP som du säger metall på vissa ställen där det var metall "förr". Men det har Drake också. Sedan så är ju plaster idag av väldigt hög kvalite så en bra plast kan vara bättre än en dålig metalllegering.</p><p></p><p>Viiktoor vad menar du med Flux konstruktion? Är det inte Flow du tänker på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 341793, member: 64225"] Flux säger jag, hög kvalite. Dock har jag inte så mycket referenser att jämföra med. men är grymt nöjd med mina och det blir nya Flux när nästa par ska köpas. Drake skulle vara mitt andrahandsval annars. Angående SP så åkte min åkkompis på Misstroid, ska vara tjejmodellen av Destroid om jag fått rätt info. Hon knäckte en strap på 3 dagars åkning och hon väger in på ca 53 kilo. Visst kanske måndagsexemplar av strapen men ändå. Visst har SP som du säger metall på vissa ställen där det var metall "förr". Men det har Drake också. Sedan så är ju plaster idag av väldigt hög kvalite så en bra plast kan vara bättre än en dålig metalllegering. Viiktoor vad menar du med Flux konstruktion? Är det inte Flow du tänker på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka gör dom bästa bindningarna idag?
Tillbaka
Topp