Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka kläder ska man ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4105" data-attributes="member: 10565"><p>Kläder och kläder? Det skall väl inte vara en nödvändighet! För att bejaka de fria naturälskande delarna av själen tycker jag det enda raka är att åka naken. Något som icke helt opåkallat slutar an till HitMe:s djurtema. När allt kommer omkring är ju ändå såväl spindlar som gnuer nakna...</p><p></p><p>JCM</p><p></p><p>"Ibland bara bar i baren!"</p><p></p><p></p><p>>Som ni antagligen listat ut kommer nästa </p><p>>trend inom skidklädsel att så att </p><p>>säga hamna i fablernas värld. Det </p><p>>är alltså djur som gäller. Allt </p><p>>från zebror till spindlar har ju </p><p>>en tid synts i världscupscirkusen och </p><p>>när de galma racerävarna efter ett </p><p>>par misslyckade säsonger hoppar over till </p><p>>freeride för att dominera lite kommer </p><p>>de snart att plocka med sig </p><p>>sina influenser från, djungel, stepp och </p><p>>savann. </p><p>>Själv kör jag annars med Skiyot - </p><p>>kuktighta byxor och midjekort jacka är </p><p>>både snabbare och snyggare än den </p><p>>sladdriga konfektion i polyester och teflon </p><p>>som erbjuds i sportaffären nuförtiden. </p><p>>HWC HitMe </p><p>>Mannen, Myten, Materialaren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4105, member: 10565"] Kläder och kläder? Det skall väl inte vara en nödvändighet! För att bejaka de fria naturälskande delarna av själen tycker jag det enda raka är att åka naken. Något som icke helt opåkallat slutar an till HitMe:s djurtema. När allt kommer omkring är ju ändå såväl spindlar som gnuer nakna... JCM "Ibland bara bar i baren!" >Som ni antagligen listat ut kommer nästa >trend inom skidklädsel att så att >säga hamna i fablernas värld. Det >är alltså djur som gäller. Allt >från zebror till spindlar har ju >en tid synts i världscupscirkusen och >när de galma racerävarna efter ett >par misslyckade säsonger hoppar over till >freeride för att dominera lite kommer >de snart att plocka med sig >sina influenser från, djungel, stepp och >savann. >Själv kör jag annars med Skiyot - >kuktighta byxor och midjekort jacka är >både snabbare och snyggare än den >sladdriga konfektion i polyester och teflon >som erbjuds i sportaffären nuförtiden. >HWC HitMe >Mannen, Myten, Materialaren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka kläder ska man ha?
Tillbaka
Topp