Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka krav gäller på lavinutrustning i alpera.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1051464" data-attributes="member: 60010"><p>[USER=142420]@jcca[/USER], vad i det jag skrev får dig att tro att jag inte har läst det första inlägget. Det trådskaparen skrev gav mig en känsla av en viss möjlig okunskap och ett beteende som kan vara riskfyllt. Med tanke på det snöläge som råder i många delar av alperna just nu ville jag påpeka detta för trådskaparen så att han inte dör i en lavin. Precis som</p><p> [USER=82038]@PeterH[/USER] tolkade det jag skrev så skrev jag det av omtanke. Det har varit nog med lavinoffer redan under denna säsong. Att då svara på detta med en ton som får dig att verka både dryg, dum, okonstruktiv och ohjälpsam skulle jag vilja säga inte framställer en smickrande kombination av personlighetsdrag. Att det du skriver inte heller på något sätt för tråden framåt gör knappast det hela bättre. Gör om och gör rätt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1051464, member: 60010"] [USER=142420]@jcca[/USER], vad i det jag skrev får dig att tro att jag inte har läst det första inlägget. Det trådskaparen skrev gav mig en känsla av en viss möjlig okunskap och ett beteende som kan vara riskfyllt. Med tanke på det snöläge som råder i många delar av alperna just nu ville jag påpeka detta för trådskaparen så att han inte dör i en lavin. Precis som [USER=82038]@PeterH[/USER] tolkade det jag skrev så skrev jag det av omtanke. Det har varit nog med lavinoffer redan under denna säsong. Att då svara på detta med en ton som får dig att verka både dryg, dum, okonstruktiv och ohjälpsam skulle jag vilja säga inte framställer en smickrande kombination av personlighetsdrag. Att det du skriver inte heller på något sätt för tråden framåt gör knappast det hela bättre. Gör om och gör rätt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka krav gäller på lavinutrustning i alpera.
Tillbaka
Topp