Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka mått är viktigast att de "stämmer"?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="REALBLASTY" data-source="post: 559640" data-attributes="member: 96797"><p>Längd och skostorlek lär inte ändras då tjejer sällan växer särskilt mycket mer efter att de kommit in i puberteten, </p><p>vikt kan ju självklart pendla men det gäller ju oavsett ålder :P</p><p></p><p>Hittills har jag mest åkt nerförs men med lite hopp. Jag är egentligen mest intresserad av park/freestyle men har inte haft alls för stor möjlighet till det då jag haft viss otur med hyrbrädor och vissa gånger varit tvungen att acceptera stenhårda brädor då alla mjuka vart uthyrda, vilket är största anledningen till att jag vill ha egen gear.</p><p></p><p>Självklart förstår jag att det hade varit bäst att hitta något som verkligen stämmer, men jag är rädd att jag kommer bli tvungen att spara ytterligare ett år om jag inte hittar något på rea,</p><p>och jag hade gärna sluppit chansningen att bli fast med ytterligare en bräda som känns som att den är gjuten i cement.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="REALBLASTY, post: 559640, member: 96797"] Längd och skostorlek lär inte ändras då tjejer sällan växer särskilt mycket mer efter att de kommit in i puberteten, vikt kan ju självklart pendla men det gäller ju oavsett ålder :P Hittills har jag mest åkt nerförs men med lite hopp. Jag är egentligen mest intresserad av park/freestyle men har inte haft alls för stor möjlighet till det då jag haft viss otur med hyrbrädor och vissa gånger varit tvungen att acceptera stenhårda brädor då alla mjuka vart uthyrda, vilket är största anledningen till att jag vill ha egen gear. Självklart förstår jag att det hade varit bäst att hitta något som verkligen stämmer, men jag är rädd att jag kommer bli tvungen att spara ytterligare ett år om jag inte hittar något på rea, och jag hade gärna sluppit chansningen att bli fast med ytterligare en bräda som känns som att den är gjuten i cement. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilka mått är viktigast att de "stämmer"?
Tillbaka
Topp