Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka Offpist-tjejskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 594310" data-attributes="member: 13863"><p>Sannolikt billigast hos allas vår vän Conrad.</p><p></p><p><a href="http://www.sport-conrad.com/index.asp?disp=kategorie&kat_id=40&art1=70005254" target="_blank">http://www.sport-conrad.com/index.asp?disp=kategorie&kat_id=40&art1=70005254</a></p><p></p><p>Annars finns K2 i många seriösa skidbutiker över hela landet, bland andra hos www.skistore.se </p><p></p><p>Skidan ingår i K2s serie för Backcountry och är därför utformad för att kunna användas med stighudar och användas som "ankare" för tält, vindsäckar och annat man kan behöva i vildmarken, därav "flattail". Så det har inget direkt med åkegenskaperna att göra. Många bra offpistskidor har twintip, så det är definitivt inget problem!</p><p></p><p>Är din ambition att landa baklänges i hopp & dropp ska du naturligtvis titta på en twintip. Om vi för enkelhetens skull håller oss kvar vid K2 tror jag detta kan vara ett alternativ.</p><p></p><p><a href="http://k2skis.com/skis/factory/missbehaved" target="_blank">http://k2skis.com/skis/factory/missbehaved</a></p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 594310, member: 13863"] Sannolikt billigast hos allas vår vän Conrad. [URL]http://www.sport-conrad.com/index.asp?disp=kategorie&kat_id=40&art1=70005254[/URL] Annars finns K2 i många seriösa skidbutiker över hela landet, bland andra hos www.skistore.se Skidan ingår i K2s serie för Backcountry och är därför utformad för att kunna användas med stighudar och användas som "ankare" för tält, vindsäckar och annat man kan behöva i vildmarken, därav "flattail". Så det har inget direkt med åkegenskaperna att göra. Många bra offpistskidor har twintip, så det är definitivt inget problem! Är din ambition att landa baklänges i hopp & dropp ska du naturligtvis titta på en twintip. Om vi för enkelhetens skull håller oss kvar vid K2 tror jag detta kan vara ett alternativ. [URL]http://k2skis.com/skis/factory/missbehaved[/URL] /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka Offpist-tjejskidor?
Tillbaka
Topp