Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka pjäxor går att trycka och forma mest?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cromaturbo" data-source="post: 1275222" data-attributes="member: 93885"><p>Jag följde denna tråd. </p><p>[URL unfurl="true"]https://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/295302-Baking-Grilamid-Shells-in-a-Home-Convection-Oven[/URL]</p><p></p><p>Kort och gott 110C i varmluftsugn. Jag kontrollmätte ugnen med stektermometer. ca 10 min. men läs mer i tråden.</p><p></p><p>Jag klippte av tårna på gamla strumpor och använde som tåhättor. sen tejpade jag på lite foam på några knölar. Åsså på med tunna skidstrumpor..... I tråden uttrycks det att pjuxen kan bli skeva om man är oförsiktig. Jag ställde mig plant ute på min betongtrapp för att svalna av för säkerhets skull. Försök att inte vicka på tår eller lyfta hälen då det kan orsaka för mycket volym.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cromaturbo, post: 1275222, member: 93885"] Jag följde denna tråd. [URL unfurl="true"]https://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/295302-Baking-Grilamid-Shells-in-a-Home-Convection-Oven[/URL] Kort och gott 110C i varmluftsugn. Jag kontrollmätte ugnen med stektermometer. ca 10 min. men läs mer i tråden. Jag klippte av tårna på gamla strumpor och använde som tåhättor. sen tejpade jag på lite foam på några knölar. Åsså på med tunna skidstrumpor..... I tråden uttrycks det att pjuxen kan bli skeva om man är oförsiktig. Jag ställde mig plant ute på min betongtrapp för att svalna av för säkerhets skull. Försök att inte vicka på tår eller lyfta hälen då det kan orsaka för mycket volym. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka pjäxor går att trycka och forma mest?
Tillbaka
Topp