Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka pjäxor kör Jacob Wester med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="shakabro" data-source="post: 1083653" data-attributes="member: 149971"><p>Att både Jacob Wester och Tanner Hall åker med dessa pjäxor måste ju ändå vara ett kvitto på att dom är bra för just big mountain, BC, dropps osv. Jag åker bara big mountain, älskar att gå stort och köra håriga linijer och tighta branta rännor. Nu behöver ju inte denna pjäxa passa just mina fötter men om den gör det så kommer jag nog troligtvis att köpa den. Har även andra modeller jag funderar på om den inte skulle passa min fot vilket är det viktigaste som dom flesta nog förstår. Har ett par Lange XT freetour 130 flex när jag går på tur så jag vet hur mycket 130 flex är....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="shakabro, post: 1083653, member: 149971"] Att både Jacob Wester och Tanner Hall åker med dessa pjäxor måste ju ändå vara ett kvitto på att dom är bra för just big mountain, BC, dropps osv. Jag åker bara big mountain, älskar att gå stort och köra håriga linijer och tighta branta rännor. Nu behöver ju inte denna pjäxa passa just mina fötter men om den gör det så kommer jag nog troligtvis att köpa den. Har även andra modeller jag funderar på om den inte skulle passa min fot vilket är det viktigaste som dom flesta nog förstår. Har ett par Lange XT freetour 130 flex när jag går på tur så jag vet hur mycket 130 flex är.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilka pjäxor kör Jacob Wester med?
Tillbaka
Topp