Vilka pjäxor ska jag ha?

neckmar

Ny medlem
Vilka pjäxor ska jag ha?
Jag hade tänkt köpa ett par nya pjäxor till denna vintern, men är ej riktigt säker på vad jag vill ha..

vill ha en skön pjäxa som passar överallt.. mycket offpist och mycket hopp.

någon som kan hjälpa mig?

HAJ

Vilka pjäxor ska jag ha?
Sj har ja ett par salomon 1080 Gun pro model som är fett sköna. Skapta för att fixa BC kickers. Så dom gör inte bort sig i varken parken eller pudret. Kräver att man väger lite iofs. Ca 75-80 pannor

Vilka pjäxor ska jag ha?
Gå till en bra affär som vet hur ett par fötter ska sitta i ett par pjäxor. Dvs inte de flesta Team Sportia och Stadium. Alpingaraget i sthlm och Adams sport i Gbg tex.

Och om jag ska rekommendera nåt till dig så blir det lite som att jämföra äppel och apelsin... Helt omöjligt.

Testa dig fram.

Vilka pjäxor ska jag ha?
PNyberg sa:
Sj har ja ett par salomon 1080 Gun pro model som är fett sköna. Skapta för att fixa BC kickers. Så dom gör inte bort sig i varken parken eller pudret. Kräver att man väger lite iofs. Ca 75-80 pannor
På vilket sätt påverkar åkarens vikt pjäxan här menar du? Säger du att 65 kilos killar inte klarar åka på dom? Förklara...

Vilka pjäxor ska jag ha?
Blackriverpaint sa:
PNyberg sa:
På vilket sätt påverkar åkarens vikt pjäxan här menar du? Säger du att 65 kilos killar inte klarar åka på dom? Förklara...
Det kallas flex...

Vilka pjäxor ska jag ha?
Varför frågar aldrig säljaren efter vikten när man ska köpa pjäxor då? Och varför använder inte jag samma flex när jag kör racing som i parken? Jag tycker att det är åkstilen som avgör flexet!

Vilka pjäxor ska jag ha?
Jag håller inte riktigt med, jag tycker apelsiner är ganska lätta att skilja från äpplen.

Snödjup

Tillbaka
Topp