Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1199887" data-attributes="member: 83225"><p>Det där med att komma i och ur är ju ett kapitel i sig. Jag har höga fotryggar och har därför haft ett elände med detta i alla tider. För mig funkar Salomon MTN Lab bra eftersom sidorna där inte överlappar. Det gör isteget hur enkelt som helst. De har 120-flex och jag saknar inget där. Du väger dock en del mer än jag. Att de bara har två spännen uppskattar jag också. De är inte speciellt varma men eftersom de lär vara aningen billigare än de du annars tittar på så kan du ju lyxa till det med Intuition Pro Tour.liners och därmed få helt fantastisk värme. Jag har helt slutat med pjäxvärmare i mina sen jag började med intuition. Innan använde jag värmare så fort det var minusgrader. </p><p></p><p>När det gäller flexet kan det självklart bli för högt. Det som händer då är ju att pjäxan kan hindra dig från att stå rätt och att fördela kraft över skidan som du vill. Det är ju en balansgång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1199887, member: 83225"] Det där med att komma i och ur är ju ett kapitel i sig. Jag har höga fotryggar och har därför haft ett elände med detta i alla tider. För mig funkar Salomon MTN Lab bra eftersom sidorna där inte överlappar. Det gör isteget hur enkelt som helst. De har 120-flex och jag saknar inget där. Du väger dock en del mer än jag. Att de bara har två spännen uppskattar jag också. De är inte speciellt varma men eftersom de lär vara aningen billigare än de du annars tittar på så kan du ju lyxa till det med Intuition Pro Tour.liners och därmed få helt fantastisk värme. Jag har helt slutat med pjäxvärmare i mina sen jag började med intuition. Innan använde jag värmare så fort det var minusgrader. När det gäller flexet kan det självklart bli för högt. Det som händer då är ju att pjäxan kan hindra dig från att stå rätt och att fördela kraft över skidan som du vill. Det är ju en balansgång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka pjäxor
Tillbaka
Topp