Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr_cosmo" data-source="post: 1199896" data-attributes="member: 151389"><p>Dom är 98 out of the box, mina är betydligt bredare efter ett par besök hos boot fittern. Det är enligt utsago en lättjobbad pjäxa så den går nog att få till för de flesta.</p><p></p><p>Hur styva man vill ha är en smaksak samtidigt som det inte går att stirra sig blind på siffror. Det skiljer sig åt mellan tillverkare och modeller. Själv har jag alltid legat kring 120-130. Som referens så tycker jag att Mindbender 130 är mjukare än Pinnacle 130.</p><p></p><p>//R</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr_cosmo, post: 1199896, member: 151389"] Dom är 98 out of the box, mina är betydligt bredare efter ett par besök hos boot fittern. Det är enligt utsago en lättjobbad pjäxa så den går nog att få till för de flesta. Hur styva man vill ha är en smaksak samtidigt som det inte går att stirra sig blind på siffror. Det skiljer sig åt mellan tillverkare och modeller. Själv har jag alltid legat kring 120-130. Som referens så tycker jag att Mindbender 130 är mjukare än Pinnacle 130. //R [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka pjäxor
Tillbaka
Topp