Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaay-Bone" data-source="post: 242819" data-attributes="member: 38004"><p>Hahaha.... Ibland hoppas man verkligen saker är ironi, fastän det inte känns så.</p><p></p><p>Vilken pjäxa du ska välja är ju väldigt beroende på hur din fot är byggd. Jag har kört på salomon men bytt nu, då mina fötter är väldigt breda. Hade ett rent helvete med fötterna efter en dag på berget. </p><p></p><p>Jag kör ju knappt i parken själv, men då är pjäxan mindre viktig än om du åker mkt uppe på berget. Ganska låg flex. Fast för 2000 kronor kan jag inte ge några direkta tips, sök på rea el begagnat (som nämnt ovan)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaay-Bone, post: 242819, member: 38004"] Hahaha.... Ibland hoppas man verkligen saker är ironi, fastän det inte känns så. Vilken pjäxa du ska välja är ju väldigt beroende på hur din fot är byggd. Jag har kört på salomon men bytt nu, då mina fötter är väldigt breda. Hade ett rent helvete med fötterna efter en dag på berget. Jag kör ju knappt i parken själv, men då är pjäxan mindre viktig än om du åker mkt uppe på berget. Ganska låg flex. Fast för 2000 kronor kan jag inte ge några direkta tips, sök på rea el begagnat (som nämnt ovan) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka pjäxor?
Tillbaka
Topp