Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
vilka skid goggles ska man ta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 210810" data-attributes="member: 32948"><p>Sådär, nu är tråden flyttad från "skibumkompisar" till "mode" där den passar lite bättre. </p><p></p><p>När jag ändå är igång så kan jag ju för ovanlighetens skull (med undantag av Carled) tillföra <strong>något</strong> vettigt till tråden i.a.f... </p><p>Båda märkena tillverkar onekligen bra grejjer! Oakley ligger en aning dyrare skulle jag tro, och ärligt talat känns deras prisklass inte särskilt motiverad. 1500kr för ett par wisdom, och pajjar du glaset blåser dem dig på 800 spänn varje gång (jag är inne på mitt tredje...) Vet ej om quiksilver är billigare på ersättningsglas. </p><p>Fördelen med oakley är dock att de är lätta att få tag på, och att det är lätt att få tag på reservdelar. Nästa vilken optiker som helst har oakley! </p><p></p><p>Finns många fler bra märken, men de <strong>bästa</strong> brillorna är dem som passar din ansiktsform bäst, tillsammans med din hjälm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 210810, member: 32948"] Sådär, nu är tråden flyttad från "skibumkompisar" till "mode" där den passar lite bättre. När jag ändå är igång så kan jag ju för ovanlighetens skull (med undantag av Carled) tillföra [b]något[/b] vettigt till tråden i.a.f... Båda märkena tillverkar onekligen bra grejjer! Oakley ligger en aning dyrare skulle jag tro, och ärligt talat känns deras prisklass inte särskilt motiverad. 1500kr för ett par wisdom, och pajjar du glaset blåser dem dig på 800 spänn varje gång (jag är inne på mitt tredje...) Vet ej om quiksilver är billigare på ersättningsglas. Fördelen med oakley är dock att de är lätta att få tag på, och att det är lätt att få tag på reservdelar. Nästa vilken optiker som helst har oakley! Finns många fler bra märken, men de [b]bästa[/b] brillorna är dem som passar din ansiktsform bäst, tillsammans med din hjälm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
vilka skid goggles ska man ta?
Tillbaka
Topp