Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
vilka skid goggles ska man ta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 211037" data-attributes="member: 54672"><p>ehh förklara vad som skiljer? hmm jag har kört i både ett par oakley och ett par electric jag kan abslout inte säga att det är någonting som är fel på electric men det är saker som t ex mina elctric immade igen ca: 5-6 gånger på en dag oakley gör det inte, och enligt mig är ''glaset'' både klarare och ''skarpare'' på oakley. och om vi bortser från optiken så är oakleys goggles 10x skönare än electrics de sitter som jutet på skallen. Som sagt kan jag inte klaga på elctricarna men oakley är helt klart bättre där av prisvärda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 211037, member: 54672"] ehh förklara vad som skiljer? hmm jag har kört i både ett par oakley och ett par electric jag kan abslout inte säga att det är någonting som är fel på electric men det är saker som t ex mina elctric immade igen ca: 5-6 gånger på en dag oakley gör det inte, och enligt mig är ''glaset'' både klarare och ''skarpare'' på oakley. och om vi bortser från optiken så är oakleys goggles 10x skönare än electrics de sitter som jutet på skallen. Som sagt kan jag inte klaga på elctricarna men oakley är helt klart bättre där av prisvärda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
vilka skid goggles ska man ta?
Tillbaka
Topp