Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilka skidor är bra och roliga för oss med svåra knäskador?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1197767" data-attributes="member: 59050"><p>Hei! Jag kom just hem från Italien och gjorde mitt beslut: Jag åker skidor om förhållandena är perfekta i pisterna, men inte utanför. Om jag kan åka offpist, eller pisterna är slask eller puckliga, så skall ja ta min bräda. Just nu är min vänstra knä så ont som bara möjligt, för att åkte fyra dagar med dåliga kunskaper och 191 cm långa och 95 mm breda skidor på pisterna fulla av tusentals människor.</p><p></p><p>Så, åk skidor, nar det är fint, och bräda på bräddagar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1197767, member: 59050"] Hei! Jag kom just hem från Italien och gjorde mitt beslut: Jag åker skidor om förhållandena är perfekta i pisterna, men inte utanför. Om jag kan åka offpist, eller pisterna är slask eller puckliga, så skall ja ta min bräda. Just nu är min vänstra knä så ont som bara möjligt, för att åkte fyra dagar med dåliga kunskaper och 191 cm långa och 95 mm breda skidor på pisterna fulla av tusentals människor. Så, åk skidor, nar det är fint, och bräda på bräddagar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilka skidor är bra och roliga för oss med svåra knäskador?
Tillbaka
Topp