Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor bör jag köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 458345" data-attributes="member: 40931"><p>Jag skulle vilja se vad det är för bindningar du hittar för femhundra spänn? Det måste vara absolut skit och inte värt ett korvöre. Bindningar i den här prisklassen kommer nästan garanterat gå sönder och eventuellt skada dig i processen när dom ramlar av helt hux flux.</p><p></p><p>Det finns andra bra bindningar som kanske är lättare att få tag på borta i staterna och till ett vettigt pris, marker jester verkar vara bra tex. Men FKS155 är helt klart en grym investering och detta är ett par bindningar som du kan köra många hundra skiddagar på. </p><p></p><p>Det är också en bindning som du inte kommer vara missnöjd med om fem år, även om du kör hundra skiddagar om året och pumpar benpress på gymmet på somrarna.</p><p></p><p>Billigaste priset på bindning brukar du få när du köper skidor och bindningar i ett paket. Antar detta är nackdelen med att köpa såna här butique-brand skidor. Om du köper skidor av denna typ antar jag att du ändå blir tvungen att köpa bindningar löst i butik, och då är det helt klart prisvärt att köpa de FKS tycker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 458345, member: 40931"] Jag skulle vilja se vad det är för bindningar du hittar för femhundra spänn? Det måste vara absolut skit och inte värt ett korvöre. Bindningar i den här prisklassen kommer nästan garanterat gå sönder och eventuellt skada dig i processen när dom ramlar av helt hux flux. Det finns andra bra bindningar som kanske är lättare att få tag på borta i staterna och till ett vettigt pris, marker jester verkar vara bra tex. Men FKS155 är helt klart en grym investering och detta är ett par bindningar som du kan köra många hundra skiddagar på. Det är också en bindning som du inte kommer vara missnöjd med om fem år, även om du kör hundra skiddagar om året och pumpar benpress på gymmet på somrarna. Billigaste priset på bindning brukar du få när du köper skidor och bindningar i ett paket. Antar detta är nackdelen med att köpa såna här butique-brand skidor. Om du köper skidor av denna typ antar jag att du ändå blir tvungen att köpa bindningar löst i butik, och då är det helt klart prisvärt att köpa de FKS tycker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor bör jag köpa?
Tillbaka
Topp