Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka skidor borde man köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Burnii" data-source="post: 215837" data-attributes="member: 67554"><p>tack för innläggen:D </p><p>Jag kör lite varierat mellan långa och korta svängar. kör mest med familjen fast får vänta in dom lite då och då:P men kommer att åka lite offpist också för vi åker dit med en annan familj och jag har inte fått åka så mkt utanför pisten innan. kör kanske 80% i pist. jag har kollat på Head XRC 800 (har fått ett bra pris) men vet inte om jag ska välja 170 eller 177 cm vill kunna ha skidorna ett tag kommer bli ca 187.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Burnii, post: 215837, member: 67554"] tack för innläggen:D Jag kör lite varierat mellan långa och korta svängar. kör mest med familjen fast får vänta in dom lite då och då:P men kommer att åka lite offpist också för vi åker dit med en annan familj och jag har inte fått åka så mkt utanför pisten innan. kör kanske 80% i pist. jag har kollat på Head XRC 800 (har fått ett bra pris) men vet inte om jag ska välja 170 eller 177 cm vill kunna ha skidorna ett tag kommer bli ca 187. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
vilka skidor borde man köpa?
Tillbaka
Topp