Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor: passar bäst om man...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="adam_lewenhaupt" data-source="post: 135124" data-attributes="member: 31806"><p>så till en sumering vad tycker ni att jag ska köpa</p><p></p><p>65 kg</p><p>178 cm</p><p>kille</p><p>gillar mjuka skidor</p><p>kolla på mina andra inlägg för mera info</p><p></p><p>vad ska jag köpa</p><p>Dynastar Big Trouble 92mm - Nykomling som kan bli en vinnare!</p><p>Salomon Gun 90mm - Gamla PR, bra val om du gillar mjuka skidor</p><p>Ross. Sprayer BC - Gamla goda Scratch BC, inget nytt vilket knappast behövs...</p><p>scott P3 </p><p>armada ar5 </p><p>Line Chronic Wide </p><p>Line Mothership Flite</p><p></p><p>fördelar och nackdelar tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="adam_lewenhaupt, post: 135124, member: 31806"] så till en sumering vad tycker ni att jag ska köpa 65 kg 178 cm kille gillar mjuka skidor kolla på mina andra inlägg för mera info vad ska jag köpa Dynastar Big Trouble 92mm - Nykomling som kan bli en vinnare! Salomon Gun 90mm - Gamla PR, bra val om du gillar mjuka skidor Ross. Sprayer BC - Gamla goda Scratch BC, inget nytt vilket knappast behövs... scott P3 armada ar5 Line Chronic Wide Line Mothership Flite fördelar och nackdelar tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor: passar bäst om man...
Tillbaka
Topp