Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor passar bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mickey" data-source="post: 1079043" data-attributes="member: 102174"><p>Jag kan tänka mig att någon av Rocker 108 eller 100 skulle passa bra, alternativt Soul 7. </p><p>Alla är väldigt lätt åkta skidor och passar bra som ens första breda skida. Rocker serien är mer anpassad för BC-jibb, så om du vet av dig att du kommer spendera en del tid i parken skulle jag kolla mot dem, medans Soul 7 är en mer traditionel skida, om du förstår vad jag menar. Ingen av dem är någon charger, så om du gillar att köra fort kommer ingen av dem fungera. Men eftersom du verkar gilla parkskidor så borde det inte vara något större problem. </p><p>Salomon skidorna borde även gå att hitta riktigt billigt, då de blivit ersatta av Qst-linjen. </p><p></p><p>Hoppad det hjälper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mickey, post: 1079043, member: 102174"] Jag kan tänka mig att någon av Rocker 108 eller 100 skulle passa bra, alternativt Soul 7. Alla är väldigt lätt åkta skidor och passar bra som ens första breda skida. Rocker serien är mer anpassad för BC-jibb, så om du vet av dig att du kommer spendera en del tid i parken skulle jag kolla mot dem, medans Soul 7 är en mer traditionel skida, om du förstår vad jag menar. Ingen av dem är någon charger, så om du gillar att köra fort kommer ingen av dem fungera. Men eftersom du verkar gilla parkskidor så borde det inte vara något större problem. Salomon skidorna borde även gå att hitta riktigt billigt, då de blivit ersatta av Qst-linjen. Hoppad det hjälper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor passar bäst?
Tillbaka
Topp