Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor passar bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stina96" data-source="post: 1079111" data-attributes="member: 154146"><p>Jag säsongade i bad gastein och kom hem nu i våras. Bästa jag gjort! Garanterar att ni kommer trivas!</p><p>Själv köpte jag ett par Völkl Mantra, sjukt bra skidor för både pist/offpist. Bara längtar tills jag får på mig dom denna vintern.</p><p>Köpte dom på first descent, en skidbutik som ligger mitt i Bg (svårt att missa) du bör gå in där och be om råd, ska du köpa skidor så ska du göra det där, de flesta som jobbar är svenskar även Henning som har butiken. </p><p></p><p>Ha en grym säsong!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stina96, post: 1079111, member: 154146"] Jag säsongade i bad gastein och kom hem nu i våras. Bästa jag gjort! Garanterar att ni kommer trivas! Själv köpte jag ett par Völkl Mantra, sjukt bra skidor för både pist/offpist. Bara längtar tills jag får på mig dom denna vintern. Köpte dom på first descent, en skidbutik som ligger mitt i Bg (svårt att missa) du bör gå in där och be om råd, ska du köpa skidor så ska du göra det där, de flesta som jobbar är svenskar även Henning som har butiken. Ha en grym säsong! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor passar bäst?
Tillbaka
Topp