Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor passar bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johngustafsson" data-source="post: 1079112" data-attributes="member: 154180"><p>Jag skulle rekommendera att köpa 2 par skidor på plats istället för att köpa ett par här hemma. Ett par pistskidor och ett par offpist/puderlagg. Om man har lite is i magen så brukar man kunna hitta fjolårets modell/bättre begagnade till minst halva priset. Något där du däremot bör lägga pengar på är dina pjäxor. Detta är också något jag skulle rekommendera att köpa på plats, då du antagligen kommer utveckla en nära relation med din bootfitter. Det är rätt schysst att kunna svänga förbi mr pjäxmeister efter en dag i backen och trycka det som tryckas behöver.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johngustafsson, post: 1079112, member: 154180"] Jag skulle rekommendera att köpa 2 par skidor på plats istället för att köpa ett par här hemma. Ett par pistskidor och ett par offpist/puderlagg. Om man har lite is i magen så brukar man kunna hitta fjolårets modell/bättre begagnade till minst halva priset. Något där du däremot bör lägga pengar på är dina pjäxor. Detta är också något jag skulle rekommendera att köpa på plats, då du antagligen kommer utveckla en nära relation med din bootfitter. Det är rätt schysst att kunna svänga förbi mr pjäxmeister efter en dag i backen och trycka det som tryckas behöver. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor passar bäst?
Tillbaka
Topp