Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor ska jag ha? 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johhha" data-source="post: 1018760" data-attributes="member: 132352"><p>jag skullu nog inte köpa ett par runt 115+ om jag skulle "glida runt och köra lite hopp" och köra lite offpist på det..</p><p>I sverige behöver man sällan 115 i offpisten heller, har ett par rocker2 108 182cm själv som jag är supernöjd med och jag åker "endast" offpist samt turar med dessa. Har ännu inte känt att dem är för smala, eller det ska vara nått väldigt flackt transportparti kanske.</p><p></p><p>Så ska du till japan köp ett par fetingar blir det mest sverige och en alpresa var tredje år ser jag inget behov av mer än ~110.</p><p></p><p>Skulle själv vilja tresta ett par "Line, sir francis bacon" så köp ett par sådana och berätta för mig hur dem är <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Edit: jag är 182cm 76kg, samma som du typ <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Edit igen: faan jag är blind, säsong i alperna.. aja. Jag har kört mina norgepuder i vintras och där var dem uunderbara, har varit i alperna tidigare men inte med dessa lagg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johhha, post: 1018760, member: 132352"] jag skullu nog inte köpa ett par runt 115+ om jag skulle "glida runt och köra lite hopp" och köra lite offpist på det.. I sverige behöver man sällan 115 i offpisten heller, har ett par rocker2 108 182cm själv som jag är supernöjd med och jag åker "endast" offpist samt turar med dessa. Har ännu inte känt att dem är för smala, eller det ska vara nått väldigt flackt transportparti kanske. Så ska du till japan köp ett par fetingar blir det mest sverige och en alpresa var tredje år ser jag inget behov av mer än ~110. Skulle själv vilja tresta ett par "Line, sir francis bacon" så köp ett par sådana och berätta för mig hur dem är :) Edit: jag är 182cm 76kg, samma som du typ :) Edit igen: faan jag är blind, säsong i alperna.. aja. Jag har kört mina norgepuder i vintras och där var dem uunderbara, har varit i alperna tidigare men inte med dessa lagg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor ska jag ha? 13/14
Tillbaka
Topp