Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor ska jag ha? 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1019142" data-attributes="member: 33485"><p>Vad brukar du ställa bindningarna på för DIN? Ska du tura med skidorna? </p><p>Vilka pjäxor du har spelar ingen större roll, så länge du inte har techpjäxor till alpinbindningar eller vice bersa.</p><p></p><p>Bredden som står angivet på bindningar gäller bara skistoppern, skistoppern är utbytbar och kommer i flera olika bredder. 110 stoppers borde fungera bra till skidorna (lite smalare fungerar troligtvis också då stoppers i regel är lite bredare än angivet mått)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1019142, member: 33485"] Vad brukar du ställa bindningarna på för DIN? Ska du tura med skidorna? Vilka pjäxor du har spelar ingen större roll, så länge du inte har techpjäxor till alpinbindningar eller vice bersa. Bredden som står angivet på bindningar gäller bara skistoppern, skistoppern är utbytbar och kommer i flera olika bredder. 110 stoppers borde fungera bra till skidorna (lite smalare fungerar troligtvis också då stoppers i regel är lite bredare än angivet mått) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor ska jag ha? 13/14
Tillbaka
Topp