Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor ska jag köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JennyK" data-source="post: 198848"><p>Tycker i alla fall att 168 låter lite väl långt för dig, blir nästan offpist-längd på skidan, eller bara skön 80-talsstil. Köp inte en skida för att växa i, köp istället en som passar dig i nuläget, och satsa på att sälja den inför nästa säsong och köp nytt då. Nu vet jag ju dock inte hur mycket du växer men låter otroligt att du ska hinna växa ur ett par som är 158 denna säsongen.</p><p>Vad gäller skidmodell så finns det ju vad jag vet K2 Fujative och Völkl Dogen som är ganska mjuka skidor, här de är i längder vet jag inte och kan inte så mycket om dem då jag inte testat någon utav dem, men de är kanske värda att ta en titt på. </p><p>Hur det är med ungdomsskidor har jag ingen aning alls så där tänker jag inte säga något, men det finns kanske sådana som passar dig bättre. Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JennyK, post: 198848"] Tycker i alla fall att 168 låter lite väl långt för dig, blir nästan offpist-längd på skidan, eller bara skön 80-talsstil. Köp inte en skida för att växa i, köp istället en som passar dig i nuläget, och satsa på att sälja den inför nästa säsong och köp nytt då. Nu vet jag ju dock inte hur mycket du växer men låter otroligt att du ska hinna växa ur ett par som är 158 denna säsongen. Vad gäller skidmodell så finns det ju vad jag vet K2 Fujative och Völkl Dogen som är ganska mjuka skidor, här de är i längder vet jag inte och kan inte så mycket om dem då jag inte testat någon utav dem, men de är kanske värda att ta en titt på. Hur det är med ungdomsskidor har jag ingen aning alls så där tänker jag inte säga något, men det finns kanske sådana som passar dig bättre. Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor ska jag köpa?
Tillbaka
Topp