Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilka skidor ska jag välja (nybörjare)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 587886" data-attributes="member: 49358"><p>98% i pisten. Ja...då ska du ju ha ett par pistmisiler då. Sen en skida som gör dig till en bättre åkare well... den får du leeta noga efter. hahaha</p><p></p><p>Sj tycker jag att du bör börja i den ena ändan av utrustningen för att sedan ta tag i nästa. Kort sagt så bör du hitta ett par bra pjäxor att ha på dina fötter. Gå till en duktig bootfitter och se till att du får ett par som passar dig ordentligt. Eftersom du ska mest åka pist och att du väger som du gör så kan det vara en idé att kolla på ett par som är aningen styvare. Nu är jag ingen pistspeciallist på ngt sätt men ett salomonflex på 110 kan vara allright till dig skulle jag tro?? (snälla..rätta mig om jag har fel. Väääldigt runda tal är nu..)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 587886, member: 49358"] 98% i pisten. Ja...då ska du ju ha ett par pistmisiler då. Sen en skida som gör dig till en bättre åkare well... den får du leeta noga efter. hahaha Sj tycker jag att du bör börja i den ena ändan av utrustningen för att sedan ta tag i nästa. Kort sagt så bör du hitta ett par bra pjäxor att ha på dina fötter. Gå till en duktig bootfitter och se till att du får ett par som passar dig ordentligt. Eftersom du ska mest åka pist och att du väger som du gör så kan det vara en idé att kolla på ett par som är aningen styvare. Nu är jag ingen pistspeciallist på ngt sätt men ett salomonflex på 110 kan vara allright till dig skulle jag tro?? (snälla..rätta mig om jag har fel. Väääldigt runda tal är nu..) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilka skidor ska jag välja (nybörjare)
Tillbaka
Topp