Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor ska jag välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Loggan" data-source="post: 291566" data-attributes="member: 73585"><p>Efter att pysslat med tävlingsåkning som tonåring i slutet på 80-talet och lagt grejjerna på hyllan har jag nu dammat av min gamla Völkl P9, men de känns lite mossiga.... tänkte köpa nya (eller beg) och vet inte vad jag ska välja i denna formidabla djungel som jag inte har hängt med i de senaste åren. Jag kör mest pist och är 172 cm och 80 kg.</p><p>skulle bli glad om någon vänlig själ skulle vilja hjälpa en vilsen skidåkare som vill tillbaka till fållan igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Loggan, post: 291566, member: 73585"] Efter att pysslat med tävlingsåkning som tonåring i slutet på 80-talet och lagt grejjerna på hyllan har jag nu dammat av min gamla Völkl P9, men de känns lite mossiga.... tänkte köpa nya (eller beg) och vet inte vad jag ska välja i denna formidabla djungel som jag inte har hängt med i de senaste åren. Jag kör mest pist och är 172 cm och 80 kg. skulle bli glad om någon vänlig själ skulle vilja hjälpa en vilsen skidåkare som vill tillbaka till fållan igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor ska jag välja?
Tillbaka
Topp