Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilka skidor ska jag välja
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rodge1968" data-source="post: 1044290" data-attributes="member: 149356"><p>Jag har sökt en massa på nätet om RTM och jag tycker att det är lika många som höjer skidorna till skyarna som det är de som tycker att de är ostabila. </p><p></p><p>Jag är inne på att köpa ändå och prova, i värsta fall så kan jag ju fortsätta med mina gamla Atomic metron. </p><p></p><p>Det som jag undrar över är Rocker, är inte skidan ganska plan och att det endast är i ändarna som den är lite förböjd? </p><p></p><p>Jag har också läst att de kräver en viss tillvänjning.... </p><p></p><p>Jag åker normalt med ganska bra tryck, tränar regelbundet MTB. Är det något som underlättar för övergång till RTM-skidan om man redan är skapligt bra på att carva?</p><p></p><p>Ena stunden så är jag helt klar över att det är RTM 81 som jag ska köpa, sedan svänger det till HEAD Rally. Sedan hoppar jag till Rossignol Radical 9sl och så tycker jag att det blir för mycket svängande och så tillbaka till RTM.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rodge1968, post: 1044290, member: 149356"] Jag har sökt en massa på nätet om RTM och jag tycker att det är lika många som höjer skidorna till skyarna som det är de som tycker att de är ostabila. Jag är inne på att köpa ändå och prova, i värsta fall så kan jag ju fortsätta med mina gamla Atomic metron. Det som jag undrar över är Rocker, är inte skidan ganska plan och att det endast är i ändarna som den är lite förböjd? Jag har också läst att de kräver en viss tillvänjning.... Jag åker normalt med ganska bra tryck, tränar regelbundet MTB. Är det något som underlättar för övergång till RTM-skidan om man redan är skapligt bra på att carva? Ena stunden så är jag helt klar över att det är RTM 81 som jag ska köpa, sedan svänger det till HEAD Rally. Sedan hoppar jag till Rossignol Radical 9sl och så tycker jag att det blir för mycket svängande och så tillbaka till RTM. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilka skidor ska jag välja
Tillbaka
Topp