Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor skall jag köpa? Trivs på hela berget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leon30" data-source="post: 287846" data-attributes="member: 73345"><p>Jag är medelavancerad åkare som åker 2 veckor varje år. Oftast i Åre.</p><p>Kör kanske 70% pist, 20% offpist (typ baksidan etc.), 10% puder.</p><p>Gillar röda backar men även branta/isiga.</p><p>Jag vill ha en skida som är allround. Jag vet att man får kompromissa!</p><p>Jag är 183 cm Väger 78 kg.</p><p>Jag har kollat lite på Atomic Metron 9 längd 164 cm. (126,74,110 R 13,5) Kan det vara något. OBS! Jag föredrar lite kortare skidor max. 175 cm. Metronserien verkar bra, många som pratat gott om den. </p><p>Ge mig tips på lite olika skidor/modeller, för/nackdelar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leon30, post: 287846, member: 73345"] Jag är medelavancerad åkare som åker 2 veckor varje år. Oftast i Åre. Kör kanske 70% pist, 20% offpist (typ baksidan etc.), 10% puder. Gillar röda backar men även branta/isiga. Jag vill ha en skida som är allround. Jag vet att man får kompromissa! Jag är 183 cm Väger 78 kg. Jag har kollat lite på Atomic Metron 9 längd 164 cm. (126,74,110 R 13,5) Kan det vara något. OBS! Jag föredrar lite kortare skidor max. 175 cm. Metronserien verkar bra, många som pratat gott om den. Ge mig tips på lite olika skidor/modeller, för/nackdelar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor skall jag köpa? Trivs på hela berget
Tillbaka
Topp