Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilka skidor till fru som är "Intermediate"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrJ" data-source="post: 989066" data-attributes="member: 70614"><p>Nu är jag ju man och 190cm/75kg men jag och flera med mig, däribland kvinnor åkte lite på Head supershape och gillade dom. Ganska lättåkta men det gick ändå att trycka till och carva på ganska bra. Roliga skidor i lagom branta blå-röda backar, vill man råcarva i isiga svarta pister är dom kanske inte rätt. Finns ju några olika supershapemodeller, tror det var titan jag körde. Völkl racetiger GS är också mycket trevlig, dock lite längre radie och smalare midja, lite mer svårsladdade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrJ, post: 989066, member: 70614"] Nu är jag ju man och 190cm/75kg men jag och flera med mig, däribland kvinnor åkte lite på Head supershape och gillade dom. Ganska lättåkta men det gick ändå att trycka till och carva på ganska bra. Roliga skidor i lagom branta blå-röda backar, vill man råcarva i isiga svarta pister är dom kanske inte rätt. Finns ju några olika supershapemodeller, tror det var titan jag körde. Völkl racetiger GS är också mycket trevlig, dock lite längre radie och smalare midja, lite mer svårsladdade. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vilka skidor till fru som är "Intermediate"
Tillbaka
Topp