Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jansson" data-source="post: 52617" data-attributes="member: 29874"><p>Pocket Rocket är ju sjukt mjuka och har riktigt dåligt isgrepp! Lämpar sig bäst för tjejer och riktigt lätta killar. Vet flera som knäckt sina.</p><p>Sugerdaddy är ganska tråkiga i pisten, men fundera då på Stomp istället. Lite smalare än Sugerdaddy men roligare att hoppa med och framför allt roligare i pist.</p><p>Har inte hört något om Beast men kolla in Head Madtrix Mojo och Völkls modeller!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jansson, post: 52617, member: 29874"] Pocket Rocket är ju sjukt mjuka och har riktigt dåligt isgrepp! Lämpar sig bäst för tjejer och riktigt lätta killar. Vet flera som knäckt sina. Sugerdaddy är ganska tråkiga i pisten, men fundera då på Stomp istället. Lite smalare än Sugerdaddy men roligare att hoppa med och framför allt roligare i pist. Har inte hört något om Beast men kolla in Head Madtrix Mojo och Völkls modeller! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilka skidor
Tillbaka
Topp