Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Radler" data-source="post: 1338407" data-attributes="member: 144594"><p>Ditt bidrag till denna tråd förutom dina eviga hö-hö-sarkasmer är att lägga Line Blade till de liknande skidor andra redan förslagit. Jag är inte heller något geni men har (liksom fru Radler) knäproblem och skidor som liknar Emmis, plus en del djupare insikt i hur knän funkar (och icke funkar) och jag försöker i alla fall göra en insats. </p><p>Om bara de med exakt egen erfarenhet av det speciella problem som tråden gäller (och tänkbara lösningar/skidor) får/bör uttala sig utan att bli sågad av nån grinig forumpolis så blir det inte mycket sagt. Litet brainstorming skadar inte i ett sånt här forum och jag förutsätter att TS kan sålla själv bland mer eller mindre goda råd och funderingar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Radler, post: 1338407, member: 144594"] Ditt bidrag till denna tråd förutom dina eviga hö-hö-sarkasmer är att lägga Line Blade till de liknande skidor andra redan förslagit. Jag är inte heller något geni men har (liksom fru Radler) knäproblem och skidor som liknar Emmis, plus en del djupare insikt i hur knän funkar (och icke funkar) och jag försöker i alla fall göra en insats. Om bara de med exakt egen erfarenhet av det speciella problem som tråden gäller (och tänkbara lösningar/skidor) får/bör uttala sig utan att bli sågad av nån grinig forumpolis så blir det inte mycket sagt. Litet brainstorming skadar inte i ett sånt här forum och jag förutsätter att TS kan sålla själv bland mer eller mindre goda råd och funderingar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilka skidor?
Tillbaka
Topp